Update i projektarbetet (Logginlägg)

Jag har varit lite glömsk i min blogg att berätta att denna blogg var från början inte till för att vara en "vanlig" blogg, utan att jag öppnade den för mitt projektarbete som jag gör i 3:an. Jag spelar in ett solo album. Akustiska cover's från min allra favoritlåtar!

Nu närmar sig höstlovet och då kan jag verkligen finna tid att påbörja fler inspelningar! såhär långt så har jag spelat in "Fall For You" endast, mixat och hållt på, är fortfarande inte kompis med min studio. Så det är lite halvknepigt, men det andra med att spela in och vidare visar sig att vara superlätt och låter utmärkt! ^_^

Skrolla ner lite så beskriver jag min inspelningsmetod och mina instument.

Låtlista Complete:
Fall For You - Secondhand Serenade
You Found Me - The fray
Never Say Never - The Fray
Look After You - The Fray
God Damn You're Beautiful - Chester See
Tracks Of My Tears - Smokey Robinson
Until The Day I Die - Story Of The Year
On The Way Down - Ryan Cabrera
Your Guardian Angel - The Red Jumpsuit Apparatus
Pork And Beans - Weezer
Free Falling - John Mayer
I Will Follow You Into The Dark - Death Cab For Cutie
Apologize - One Republic
Come Back To Me - Trading Yesterday
I'm Yours - Jason Mraz
Heartless - Kanye West
Hey Ya - Outkast
The Great Escape - Boys Like Girls
Thunder - Boys Like Girls



Mor
e updates soon!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Weezer!!!! Du är fan andra personen som jag hört säga gillar deras låtar!! :D :D

2009-12-05 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0