Merry XXX-XMAS <3

För det första så vill jag inleda denna text med att säga, God jul. Jag vet inte om du faktiskt firar jul eler om du bara tycker det är en vanlig tradition och inte bryr sig så mycket om den. Men jag älskar julen. Och jag kommer förmodligen alltid att göra det.

Ätit julmaten än? Jag älskar allting med julbordet. Jag skippar sillen och Janssons men jag älskar köttbullarna och korven och potatisen och...allt. Det känns (för mig) som att hela julaftonen blir fulländad när man ätit. Men...ibland undrar jag om vi inte bara blir bländade av traditionerna med julbordet. Jag har hört vissa som...lärt sig att gilla julbordet. Som bara äter det för att det tillhör just våra traditioner. Traditioner må det vara, men man måste ju inte vara fäst vid dem, eller hur?


Kommentarer
Postat av: paulina

God jul på dig :)

2009-12-26 @ 14:56:24
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/
Postat av: maddizb

svar: tack du är också vacker (:

2010-01-25 @ 19:01:11
URL: http://maddizb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0